پایانه فروش (POS) در مراکز فروش کالاها و خدمات
پایانه فروش (POS) دستگاهی است که از طریق ارتباط تلفنی یا شبکهای به سیستم بانکی با اتصال به شماره حساب مشتری امکان انتقال خودکار مبلغ خرید از حساب مشتری (دارنده کارت) به حساب فروشنده (پذیرنده کارت) را فراهم میسازد.
خدمات و مزایا:
1- پرداخت الکترونیکی وجه خرید
2- امکان دریافت موجودی حساب
3- سرویس پرداخت شناسهداربر روی پایانههای فروشگاهی
4- پرداخت قبوض سازمان های خدماتی
5- خرید شارژ تلفن همراه و...
نصب و پشتیبانی از پایانه فروش (POS) در مراکز فروش کالاها و خدمات:
پذیرندگان (فروشندگان) در صورت تمایل به نصب پایانه فروش در محل کسب و کار خود کافی است به یکی از شعب بانک سپه مراجعه و ضمن تکمیل فرم مربوط، یک حساب متمرکز بانک سپه را برای واریز مبالغ فروش خود معرفی نمایند.
پذیرندگان پایانه های فروش بانک سپه، پس از نصب دستگاه در صورت نیاز به پشتیبانی اعم از خرابی دستگاه، درخواست Roll، و یا رفع مغایرت می توانند با شماره تلفنهای مرکز تماس (Call Center) شرکت پشتیبان مندرج در برچسب الصاق شده بر روی پایانه های فروش به شرح ذیل تماس حاصل نمایند:
- شرکت پرداخت الکترونیک سامان: 84080-021 / وب سایت:
www.sep.ir
- شرکت کارت اعتباری ایران کیش : 85949-021 / وب سایت:
www.irankish.com
- شرکت پرداخت الکترونیک پارسیان : 2318-021 / وب سایت:
www.pec.ir
- شرکت آسان پرداخت پرشین : 83333-021 و 1505 / وب سایت:
www.asanpardakht.ir
- شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد: 23505-021 / وب سایت:
www.pep.co.ir
فرم درخواست اینترنتی Mobile POS