چهارشنبه 29 شهریور 1396

سامانه جامع پاسخگویی به شکایات

کاربر ارجمند:  

با سلام و احترام؛

با عرض تسلیت ایام عزاداری سالار شهیدان، ضمن خوش آمدگویی به جناب عالی به آگاهی می رساند سامانه رسیدگی به شکایات بانک سپه در اجرای ماده ۲۵ قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد فعال گردیده و  شما عزیزان می توانید شکایات مطروحه خود را در آن ثبت نمائید. اداره کل بازرسی این بانک وظیفه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات را بر عهده دارد. شکایت واصله براساس زمان بندی تعیین شده مورد رسیدگی واقع و نسبت به ثبت پاسخ در سامانه و یا ارسال آن به آدرس ایمیل/ آدرس پستی شما اقدام خواهد گردید لذا در صورت عدم دریافت پاسخ در مهلت معین (۳۰ روز)، می توانید از طریق همین سامانه موضوع را پیگیری نمایید. چنانچه از نحوه ارائه خدمات در هریک از شعب این بانک در سطح کشور در زمینه های نقض قوانین، کوتاهی یا عدم انجام وظیفه، اطاله رسیدگی، عدم پاسخگویی یا ضعف در ارائه خدمات، شکایتی داشته و شخصاَ ذینفع آن بوده و از بانک درخواست رسیدگی دارید می توانید شکایت خود را با توجه به رعایت نکات زیر و قبل از مراجعه به مراجع نظارتی برون سازمانی نظیر بانک مرکزی در سامانه رسیدگی به شکایات ثبت نموده تا وفق مقررات به آن رسیدگی و پاسخ لازم ارائه گردد. پذیرش هرگونه شکوائیه از سوی معاونت نظارتی بانک مرکزی اداره رسیدگی به شکایات، منوط به رسیدگی اولیه موضوع از سوی این بانک و ارائه جوابیه  دریافتی به بانک مرکزی  می باشد. 

شرایط طرح و ثبت شکایت:

پیش از تنظیم و ارسال شکایت خود به نکات زیر توجه فرمائید:

به شکایت هایی که قبلاَ به اداره کل بازرسی بانک ارسال شده و مجدداَ از این طریق ارسال می شود، رسیدگی نخواهد شد.

شکایت هایی که دارای اطلاعات ناقص و یا نادرست بوده و یا مشخصات شاکی آن ناقص و یا هویت وی احراز نشود قابل رسیدگی نخواهند بود.

شکایت هایی که در خصوص آنها در مراجع قضایی پرونده تشکیل شده باشد رسیدگی نخواهد شد.

•  در صورتیکه جمعی از اشخاص حقیقی یا حقوقی و یا یک شخص حقوقی به ثبت شکایت در سامانه تمایل دارند باید مشخصات یک فرد حقیقی را به نمایندگی از اشخاص یا شرکت، در فرم شکایت درج نماید در غیراینصورت به شکایت رسیدگی نخواهد شد.

مسئولیت قانونی مطالب درج شده تحت عنوان شکوائیه برعهده شاکی خواهد بود .

با توجه به محدودیت زمانی در نظر گرفته شده برای ایجاد ارتباط با سرور در فضای اینترنت به هنگام ورود اطلاعات، توصیه می گردد نخست متن شکایت خود را خارج از این سیستم تایپ و به هنگام تکمیل اطلاعات شکایت، آنرا در محل مورد نظر کپی نمایید.

توجـــه مهم!
  • درج هویت کامل، نشانی (آدرس دقیق)، شماره تلفن همراه، کد ملی شاکی همراه با ارائه دلایل (مستندات) الزامی است.
همچنین در صورت نیاز می توانید در ساعات اداری با شماره های 02135914112 الی 4115 تماس حاصل فرمایید.
 کارگروه رسیدگی به شکایات

 
 
شکایات و پیشنهادات مشتریان بانک سپه