اینترنت بانک سپهاینترنت بانک اینترنت بانک سپهباشگاه مشتریان
  • انگلیسی بانک سپه
  • جستجو
دوشنبه 5 فروردین 1398
خدمات بانکداری تجاری (بانکداری شرکتی)
خدمات بانکداری تجاری
بانک سپه به منظور تسریع و تسهیل در فرآیندهای کاری مشتریان کلان سعی نموده است با کسب آگاهی از محیط کسب و کار و شناسایی و تمرکز بر نیازها و خواسته ها و متناسب با حجم رابطه (سپرده ها، تسهیلات، تعهدات) شما مشتریان گرامی، راه حل های جامع مالی و بانکی را در چارچوب ضوابط و مقررات به صورت ویژه ارائه دهد و با اختصاص و معرفی یک کارشناس ارتباط با مشتری به منظور پاسخگویی دقیق و سریع به نیازها و خواسته ها و ایجاد یک رابطه مناسب کاری، امکانات و بستر مناسبی را به منظور ارائه خدمات مالی و بانکی سفارشی سازی شده در قالب بسته های متنوع، ویژه و مورد پسند این گروه از مشتریان گرامی فراهم آورد.

 سامانه های پشتیبان فرآیندهای بانکی مشتریان در قالب پورتال های بانکداری شرکتی
 سامانه های پشتیبان کسب و کار مشتریان
 خدمات بانکداری الکترونیک (خدمات وب سرویس)
 تأمین مالی مشتریان کلان بانک و مدیریت اوراق بهادار




خدمات به شرکای تجاری (مشتریان حقوقی) 
 تسهیلات و خدمات اعتباری
 خدمات بیمه‌ای ویژه مشتریان حقیقی و حقوقی
 ارائه خدمات غیرحضوری مالی، غیرمالی، وکالتی به سازمان‌ها/شرکت‌هاو مشتریان آنها