خدمات بانکداری باز (Open Banking)
خدمات بانکداری باز 
در عصر حاضر توسعه فناوری‌های جدید و تغییر نیازها و خواسته‌های مشتریان، منجر به تغییرات بنیادین در نحوه ارائه خدمات بانکی شده و برای مشتریان سهولت دریافت و کیفیت مطلوب خدمات و همچنین دسترسی سریع و آسان به اطلاعات، بسیار حائز اهمیت است.
بر این اساس، بانک سپه از طریق ارائه خدمات بانکداری باز با توسعه API (Application Programming Interface)ها و به اشتراک‌گذاری آنها از طریق یک پلتفرم واحد به دنبال بهبود تجربه بانکی مشتریان خود بوده و با استفاده از شبکه های مختلف به جای تمرکزگرایی، به مشتریان کمک می‌‌کند تا بتوانند اطلاعات مالی خود را به شکلی کاملاً امن و مطمئن، با دیگر سازمان‌ها به اشتراک بگذارند.
بانکداری باز (Open Banking) به معنای ایجاد دسترسی آزاد به داده‌های موجود در سیستم‌های بانک با رعایت اصول و ضوابط مشخص برای شرکت‌های ثالث (Third Party) است تا خدمات و سرویس‌های جدید با ارزش افزوده بیشتر به مشتریان ارائه شود.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با اداره کل بازاریابی بانک سپه به شماره‌های 84433384 و 84433181 -021 تماس حاصل فرمایئد.

برخی از سرویس‌های قابل ارائه در خدمات بانکداری باز بانک سپه عبارتند از:

 سرویس خدمات مبتنی بر حساب
 سرویس‌های استعلام
 سرویس دریافت مانده و صورتحساب
 سرویس دریافت اطلاعات
 سرویس خدمات مبتنی بر کارت
 سرویس‌های چک و حساب جاری
 سرویس‌های تسهیلات
 سایر سرویس‌ها

  

خدمات به شرکای تجاری (مشتریان حقوقی) 
 سرویس‌های ضمانت‌نامه
 سرویس‌های اعتبار اسنادی