اینترنت بانک سپهاینترنت بانک اینترنت بانک سپهباشگاه مشتریان
  • انگلیسی بانک سپه
  • جستجو
دوشنبه 28 مرداد 1398

پايانه‌های فروش در فروشگاه‌ها و مراكز خريد (POS)

چاپ
پایانه فروش (POS) در مراکز فروش کالاها و خدمات

پایانه فروش (POS) دستگاهی است که از طریق ارتباط تلفنی یا شبکه‌ای به سیستم بانکی با اتصال به شماره حساب مشتری امکان انتقال خودکار مبلغ خرید از حساب مشتری (دارنده کارت) به حساب فروشنده (پذیرنده کارت) را فراهم می‌سازد.

خدمات و مزایا:
1- پرداخت الکترونیکی وجه خرید
2- امکان دریافت موجودی حساب
3- سرویس پرداخت شناسه‌داربر روی پایانه‌های فروشگاهی
4- پرداخت قبوض سازمان های خدماتی
5- خرید شارژ تلفن همراه و...

نصب و پشتیبانی از پایانه فروش (POS) در مراکز فروش کالاها و خدمات:
پذیرندگان (فروشندگان) در صورت تمایل به نصب پایانه فروش در محل کسب و کار خود کافی است به یکی از شعب بانک سپه مراجعه و ضمن تکمیل فرم مربوط، یک حساب متمرکز بانک سپه را برای واریز مبالغ فروش خود معرفی نمایند.
پذیرندگان پایانه های فروش بانک سپه، پس از نصب دستگاه در صورت نیاز به پشتیبانی اعم از خرابی دستگاه، درخواست Roll، و یا رفع مغایرت می توانند با شماره تلفنهای مرکز تماس (Call Center) شرکت پشتیبان مندرج در برچسب الصاق شده بر روی پایانه های فروش به شرح ذیل تماس حاصل نمایند:
- شرکت پرداخت الکترونیک سامان: 84080-021 / وب سایت: www.sep.ir
- شرکت کارت اعتباری ایران کیش : 85949-021 / وب سایت: www.irankish.com
- شرکت پرداخت الکترونیک پارسیان : 2318-021 / وب سایت: www.pec.ir
- شرکت آسان پرداخت پرشین : 83333-021 و 1505 / وب سایت: www.asanpardakht.ir
- شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد: 23505-021 / وب سایت: www.pep.co.ir

فرم درخواست اینترنتی Mobile POS
 
 
ریزتراکنشها و گزارشهای پایانه فروش (POS) پذیرندگان طرف قرارداد بانک سپه

پذیرندگان (فروشندگان) در صورت تمایل به دریافت ریزتراکنش ها و گزارش های پایانه های فروش (POS) نصب شده در محل کسب و کار خود کافی است به وب سایت شرکتهای طرف قرارداد بانک سپه مراجعه نمایند.


شرکت پرداخت الکترونیک سامان
شماره مرکز تماس: 84080
لینک ثبت نام در پورتال:https://merchants.sep.ir/Secure/Login.aspx
لینک پورتال دریافت گزارش:https://merchants.sep.ir/MerchantsReports.aspx
برای دریافت نام کاربری و رمز عبور با مرکز امداد مشتریان شرکت تماس گرفته شود.

شرکت کارت اعتباری ایران کیش
شماره مرکز تماس: 85949
لینک ثبت نام در وب سایت:https://mrs.irankish.com/Mrs/Account/SignUp
لینک پورتال دریافت گزارش:https://www.irankish.com/page/transaction
در پورتال شرکت گزینه ثبت نام و سپس سیستم ایجاد کاربری را انتخاب و با وارد نمودن کد ملی نام کاربری و رمز ورود دریافت می شود.
با وارد نمودن نام کاربری و رمز ورود ریزتراکنشها و گزارشات مربوط قابل دریافت است.

شرکت پرداخت الکترونیک پارسیان
شماره مرکز تماس: 2318
لینک پورتال دریافت گزارش:https://portal.pec.ir/Account/MerchantLogin
روبات تلگرام: PecBot@
با ورود به روبات تلگرامی به آدرس درج شده و با انتخاب گزینه ثبت نام و سپس وارد نمودن کد ملی و شماره همراه و در آخر کد پایانه از طریق سامانه 50002318 پیامک خوشامدگویی و اعلام ثبت موفق اطلاعات به پذیرنده ارسال شده و به منظور دسترسی به فرآیند دریافت ریزتراکنشها و گزارشات می بایست کد امنیتی ارایه شده را در روبات تلگرام وارد نماید.


شرکت آسان پرداخت پرشین
شماره مرکز تماس: 83333
لینک پورتال دریافت گزارش:http://asanpardakht.ir/portals
با نصب دستگاه، کدکاربری، و رمز ورد به پورتال شرکت از طریق پیامک به پذیرنده ارسال می شود در صورت فراموشی برای دریافت مجدد کدکاربری و رمز عبور با مرکز تماس شرکت تماس حاصل شود.
در پورتال شرکت با وارد نمودن کد پذیرنده (مندرج بر روی دستگاه)، کدکاربری و رمز عبور وارد بخش پذیرندگان شده و ریزتراکنش و گزارشات مربوط را دریافت نمایند.

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد
شماره مرکز تماس: 23505
لینک پورتال دریافت گزارش:https://www.pep.co.ir/transaction-reportو یا :https://psp.fanap.ir
برای دریافت نام کاربری و رمز عبور با مرکز امداد مشتریان شرکت تماس گرفته شود.

پايانه‌های شعب (Pin Pad)

چاپ
دریافت خدمات برداشت، مانده‌گیری و انتقال وجه شتابی بر روی پایانه‌های شعب (Pin Pad)

با استفاده از این خدمت، دارندگان کارت‌های سایر بانک‌ها می‌توانند از طریق پایانه‌های شعب (Pin Pad) بانک سپه، خدمات برداشت، مانده‌گیری و انتقال‌وجه را به شرح ذیل دریافت نمایند:
1- برداشت وجه شتابی (کارت سایر بانک‌های عضو شتاب و مؤسسات طرف قرارداد بانک سپه)، تا سقف مبلغ روزانه 5.000.000 ریال
2- مانده‌گیری شتابی (کارت سایر بانک‌های عضو شتاب و مؤسسات طرف قرارداد بانک سپه)
3- انتقال وجه شتابی (کارت سایر بانک‌های عضو شتاب و مؤسسات طرف قرارداد بانک سپه)، تا سقف مبلغ روزانه 150.000.000 ریال

بر اساس تعرفه ابلاغی بانک مرکزی ج.ا.ا. کارمزد برداشت وجه شتابی از طریق پایانه شعب 10،000 ریال، کارمزد مانده‌گیری شتابی از طریق پایانه شعب 2،000 ریال و کارمزد انتقال وجه کارت به کارت شتابی از طریق پایانه شعب  نیز به شرح جدول زیر است که به صورت خودکار از حساب متصل به کارت مشتری برداشت می‌شود.
 
مبلغ مورد انتقال کارمزد مبلغ مورد انتقال کارمزد
تا 10 میلیون ریال 5.000 ریال از 80 تا 90 میلیون ریال 21.000 ریال
از 10 تا 20 میلیون ریال 7.000 ریال از 90  تا 100 میلیون ریال 23.000 ریال
از 20 تا 30 میلیون ریال 9.000 ریال از 100 تا 110 میلیون ریال 25.000 ریال
از 30 تا 40 میلیون ریال 11.000 ریال از 110 تا 120 میلیون ریال 27.000 ریال
از 40 تا 50 میلیون ریال 13.000 ریال از 120 تا 130 میلیون ریال 29.000 ریال
از 50 تا 60 میلیون ریال 15.000 ریال از 130 تا 140 میلیون ریال 31.000 ریال
از 60 تا 70 میلیون ریال 17.000 ریال از 140 تا 150 میلیون ریال 33.000 ریال
از 70 تا 80 میلیون ریال 19.000 ریال


توجه: لازم به ذکر است با عنایت به لزوم احراز هویت دقیق مشتریان هنگام ارائه خدمات حضوری، ارائه خدمات شتابی در شعبه، صرفاً به اشخاص حقیقی دارنده کارت‌های بانام و پس از احراز هویت دقیق آنان امکان‌پذیر است.